Oulussa näytettiin, että kadut ei kuulu natseille

February 1, 2025 TAIVO 0

Oulu ilman natseja -tapahtuma järjestettiin jo tuttuun tapaan itsenäisyyspäivänä 6.12.2024. Kuluneen vuoden aikana väkivaltainen ja rasistinen äärioikeisto osoitti vaarallisuutensa erityisesti Oulussa, ja tapahtumassa haluttiin muistuttaa yhteisestä antifasistisesta rintamasta.